17 september 2014

 
Hejsan hoppsan denna underbara onsdag!
 
Ikväll ska jag på kvällsfika hos Paulina efter jobbet! Det ser jag framemot, längesen jag var hemma och hälsade på hemma hos min skit. :)
 
Idag ska jag köra maaaaassa instagram bilder, tömde min telefon innan. :)
 
För tre veckor sedan så gjorde jag för första gången i mitt liv en fransförlängning, hos en tjej som heter Linn som Paulina gått hos jättelänge. Och jisses så nöjd jag blev!!! Grannt! ;)
 
 
Jag dör lite på mig själv!
 
 
En bild på pappa och jag från i somras, detta var från en kväll hemma hos Agnes. :)
 
 
Soooom jag myser med mina fransar!!!!
 
 
Jag har gått och blivit lite redbull beroende, jag dricker nog en varje dag som jag jobbar. :( Inte alls bra, men kan inte sluta! För tillfället är de det godaste jag vet. Och speciellt när jag börjar bli trött på eftermiddagen! Men den måste vara iskall. :)
 
 
Min skit fyllde år 28 augusti och de hyllades med ett litet kollage.
 
 
Nya fransar på jobbet!
 
 
Uppriktigt så vet jag inte vad jag tänkte med denna bilden, jag ser så trött och jävlig ut. Riktigt chesam som min pappa skulle säga. Men just då uppskattade jag kanske den..
 
 
Min finaste Angzy färgade håret och så jävla grann blev hon!
 
 
Agnes sålde sitt första kök här på jobbet så då beställde jag en tårta till henne, självklart i gigantens färger. :)
 
 
Min fruktansvärt vackra skit, här uppsnoffsad för fest!
 
 
Jag och Angzy i ett foto race inne på damernas!
 
 
Jag på Fridolfs när vi firade morfar.
 
 
Bästa mormor och morfar på Fridolfs.
 
 
En bild till från Fridolfs.
 
 
Världens bästa Revenge, har kollat på alla tre säsongerna nu med Mucahit. Så nu väntar vi med spänning på säsong 4.
 
 
På väg till sjukhuset med mamma som skulle spränga en av sina njurstenar. En underbar höstdag var det. :)
 
 
Lilltjåddan genom åren. :)
 
 
Gjorde även mina naglar hos Linn! Och fyyy faaan va nöjd jag är! :)
 
 
Detta kan vara den bästa bilden på Paulina någonsin! Uppskattar den som fasiken.
 
 
Vi var ju på bröllop den 6 september, här en liten bild på dukningen.
 
 
Snyggingen framför mig. ;)
 
 
Det fina bröllopsparet. :)
 
 
Bröllopsposen innan vi åkte hemifrån.
 
 
Trött och tjåddig hemma en ledig dag. :)
 
 
Min sambo på bröllopet. <3
 
 
VI <3
 
 
En till bröllopspose! Kände mig faktiskt rätt så fin. :)
 
 
Så där ja, det va dom bilderna för denna gången. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Nu är det väl dax för update snart?!? 😊

2014-10-02 @ 18:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0