Cissi 31!

God kväll älskade vänner!!
 
Har lovat ett inlägg från helgen baluns hemma hos Cissi, så här kommer de! Cissi har flyttat till nytt och fyllt år. Så de hölls en liten inflyttning/kalas bjudning. Attans trevligt, med fantastiska damer <3
 
 
Ett speciellt tack till värdinnan! <3
 
Sen vill jag säga hej till bästaste Alle!! Du gör de flesta bilderna till helt jävla magiska! Ditt minspel!! Skrattade gott på ett par bilder!! Det vill jag se mer av på nästa bjudning! Sen önskar jag dig en förträffligt trevlig tisdag imorgon! <3
 
Tack o hej för denna gången!
 
Och en stor bamsepuss till min älskade Babe som aldrig lämnar min blogg! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha man måste ju bjuda på sig själv!! Vänta bara tills nästa gång, då jävla ska vi ta ännnnuuuu flera roliga bilder 💕 Hoppas du får en mysig ledig dag ❤️❤️ Du är för bra!!!

2018-02-05 @ 20:57:46
Postat av: Babe

2018-06-10 @ 12:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0