Emelies 30-års baluns

 
Jag har ju också fyllt 30 och de firade jag med en bjudning på Skedala bygdegård.
 
Tema film o tv! En helt fantastisk bjudning!
 
Och mina gäster hade verkligen gått all in i utklädnaden. :)
 
Färgen var ju givetvis guld, efter Oscars-statyetten. :)
 
 
Pappa och Lotta från Grease!
 
 
Fotohörnan!
 
 
Röstningslådan!
 
 
Filmcitat-väggen.
 
 
Pappa Toes! Aka John Travolta!
 
 
Snövit och John!
 
 
Välkomna!
 
 
Werner och Werner i köket!
 
 
Mingel!
 
 
Cruella De Vil!
 
 
Rapunzel!
 
 
Harley Quinn!
 
 
Star Wars!
 
 
Mimmi och Musse Pigg!
 
 
Mr Grey och John Wick!
 
 
Pirates of The Caribbean!
 
 
Från Alice i Underlandet.
 
 
Stig Helmer och The Log Lady!
 
 
Från Grease och Tina Turner!
 
 
Super Mario och hans Prinsessa Peach!
 
 
Darth och hans Rapunzel
 
 
Ännu fler Grease! 
 
 
Maaaaat!
 
 
Vinnaren!!!!!
 
 
Tack alla som var med och gjorde min kväll!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0