Malin

 
Min Rasmus! Även om vi inte träffas alls så mycket nuförtiden så är du och kommer alltid vara en viktig person i mitt liv, så sjäääälvklart ska du ha ett tribute-inlägg också! <3
 
Så jävla roligt vi har haft back in the days!! Jisses! Du var verkligen min vapendragare! Våran utflykt i Tylösand kommer jag fan aldrig glömma. Haha! När du ramlade ut ur tältet och jag kom ju inte ens ut ur husvagnen. Åhh när du var lite "trött" och fick vila lite på pappa jans köksgolv! 
 
Du är sååå jävla bra helt enkelt! Finns ingen som du! <3
 
 
 
 
"Gunnar, du kan väl följa mä"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Åh nu har jag läst! Så fin du är finast Gunnar! Älskar dig så! Pusss

2016-03-28 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0