Kajsa

 
 
Min lilla stjärna som har blivit min alldeles egna kassagiganten-buddie! :) 
 
Det va på Ulles kalasfest-helsingborgs-trippen (2014) som Jennifer frågade mig och vi behövde personal i kassan, och de behövde vi, så jag fixade in min Kajsis på gigis. Och så jävla glad jag är för det. Vilken klippa! Och jag är skyldig dig sååå mycket bensin pengar!
 
Världens bästa team är vi! Både på jobbet och alla planera-fixa oss-hemma hos mig-innan-fest! Det blir ju alltid baluns när vi jobbar helg. :) Och våra älskade pajer på helgerna.. haha! Ibland blir det strängt dock....
 
 
Yooohoooo!!
 
wow
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahaha vi är så bäst!!!!!
Första och sista bilden är i en klass för sig hahahaha. PUSS LOVE YOU!!!!

2016-03-26 @ 09:55:22
Postat av: Kajsa

hahhahaha vi är så bäst!!!!!
Första och sista bilden är i en klass för sig hahahaha. PUSS LOVE YOU!!!!

2016-03-26 @ 09:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0