Cecilia

 
Min äldsta vän, träffades när vi var ett. Sen satt vi ihop till vi fyllde typ 15. Vi bodde i samma trappa när vi var små, så Cissi bodde nästan hemma hos oss. Helt underbart! När vi började gymnasiet så gled vi ifrån varandra, så de gick ett par år då vi inte umgicks. Men 2009 så hittade vi tillbaka till varandra. Så nu får jag vara en del av hennes liv. <3
 
Så många minnen tillsammans.. När du matade mig med gurka, när jag ramlade utanför din ytterdörr, när det kom in två främlingar i vår lägenhet, när vi hade Smulan i bilen i Haverdal... Hahahaha!
 
 
 
Fan va mysigt att vi hittat tillbaka till varandra!
 
Och nääää de va inga julgardiner. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cissi

Åh vilka fina bilder och text!! Jag är så glad att du finns i mitt liv! Jag älskar dig finaste Emelie! ❤

2016-03-21 @ 18:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0