Julafton 2016 🎅


IgĂ„r var de Ă€ntligen dags för julafton. Mamma kom till oss redan kvĂ€llen innan för att ha uppesittarkvĂ€ll med oss. Vi hade tvĂ„ lotter var och endĂ„ sĂ„ vann vi inte ett skit. SĂ„ jĂ€vla trĂ„kigt! Men mysigt hade vi!!! 



Klockan tvÄ pÄ julaftonen sÄ va vi hembjudna till ulle och Kalle pÄ julmiddag med hela slÀkten. JÀttegod mat och vÀldigt trevligt julklappsspel.



Och idag pÄ sjÀlvaste juldagen har jag fÄtt Àran att vara ledig. SÄ dÄ blev de stor frukost med mina kÀra!



Jag Ă€r otroligt nöjd med Ă„rets julafton. Jag fick sĂ„ fina julklappar. Och bĂ„de Mucahit och mamma blev sĂ„ glada för sina. Speciellt mamma som vi överraskade med en ny tv! 

Nu ligger jag i hennes soffa och kollar min favoritfilm Grease 2 pĂ„ hennes nya fina stooora tv. 😉 

Ha en festlig juldag allesammans!! ❀ 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0