9 december 2016

Hejsan hoppsan denna fredag!


Tyvärr vaknade jag imorse o hade jätteont i halsen. Druckit massa te med honung och det känns lite bättre.. men är lite hängig. Så får vila idag så jag får energi till nästa vecka. Massa myyyyys på gång. Julbakning med bästa babe på måndag, julpyssel med Cissi o barnen på tisdag och date med Kimsidimsi och meine fridis på onsdag. Och sen lilljul med pappa, lotta och Bidda på lördagen. Helt jävla underbart ❤☃

Lite bilder på det här ja! Här kommer en go soffa bilder från i måndags när vi hade lussebullar bak.



Sen en liten bild på mina fina julgardiner som jag fick i min julstrumpa på andra advent.




Och den mysiga andra adventsfrukosten som vi hade. Jag o min man! ❤



Ha nu en fantastisk fredag! Nu ska jag fortsätta dricka lite te och kolla på en av mina favorit julkalendrar Julens hjältar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0