Spontan lördag!

 
I lördags efter jobbet så var jag hembjuden till Angelica, eller rättare sagt till hennes föräldrars hus. Vi skulle dricka lite vin och bara lösa världsproblem, det vi är bäst på helt enkelt. ;) Jennifer som var hemma från Stockholm över helgen var också mä, och det va sååå mysigt att träffa henne. Och gud såå grann hon är nu, hon har fått så tjusig gravidmage. Och det finns ju inget vackrare än gravida kvinnor. Hehe. Och Jessica va med också. :) Vi hade jättemysigt, satt o pratade om allt o alla.
 
Sen när jag fått i mig några glas vin så tyckte jag att vi skulle åka till min jobbarkompis Calle som hade fest. Så jag tvingade med mig Angelica och Jessica. Jennifer och hennes Daniel var snälla och körde oss dit. Väl på plats blev jag attans såsig och så blev det utgång på det.. Kommer inte riktigt ihåg hur jag kom hem...
 
MEEEN, tro det eller ej!! Jag jobbade dagen efter! Så jävla stolt över mig själv. :)
 
Tog tyvärr inte så många bilder. :( Får skärpa mig till nästa gång.
 
 
PEACE!
 
 
Trackback
RSS 2.0