Malin och Teos bröllop.

 
Den 19 september bjöds det på bröllop i Snöstorps kyrka. Min fina underbara Rasmus skulle gifta sig med sin stiliga italienare, Teo. 
 
Jag hade papper nära till hands, och en jävla tur det! För Malin hade visst bestämt sig för att sjunga för Teo när hon klev in i kyrkan. Som jag grät. jisses. Så jävla vackert! Allt var alldeles perfekt. Och inte för mycket tjabb från prästen och det gillar jag.
 
Efter den vackra vigslen så blåste vi bubblor på brudparet. <3
 
 
Jag hade dagen till ära både spraytanat mig, gjort relativt nya fransar, nya naglar och köpt en fin rosa klänning. :)
 
 
 
Sen åkte vi med buss till festlokalen, där bjöds de på champagne och lite snackstypshofräser, jättegott var det. Liiiite kallt bara, men det va bara att slänga på sig sjalen. :)
 
 
Jag och underbara Julia! :)
 
 
Min fantastiskt vackra Paulina!
 
 
Paulina och hennes prins. <3
 
 
Du och jag skit!!
 
 
Här kommer dom, dom nygifta. Vilken känska man hade i kroppen när dom körde fram och sen klev ur bilen. Helt jävla otroligt!!
 
 
OCH SÅ JÄVLA SNYGGA!!!!
 
 
Min favoritbild på dom! Jag ryser. Så mycket kärlek och så fantastiska människor. <3
 
 
Så skulle givetvis brudparet äta lite mä. ;)
 
 
Bruden i brudgummens sjuuuukt snygga kavaj. Måste vara italienskt? ;)
 
 
Vi tre! Kärlek på hög nivå!
 
 
Här har vi två av brudens klasskamrater. Goa damer!
 
 
Malin och hennes syster. Så lika och såååå vackra!
 
 
Sen fick brodern va med på ett hörn mä. :)
 
 
Världens vackraste brud! Min Rasmus!
 
 
Brudens systers man!
 
 
Här tillsammans med brudens mamma.
 
 
Julia och hennes man!
 
 
Paulina i sitt esse. ;)
 
 
Paulina och Admir posade lite för mig. :)
 
 
Dojjan agerade lite modell för mig.:)
 
 
Brudparet med brudens familj.
 
 
Jag vill verkligen tacka för ett helt fantastiskt bröllop. Utan tvekan det vackraste bröllopet ever. Så mycket fina tal och så mycket känslor och sååååå mycket kärlek. Tack Malin och Teo!!!
 
Jag har inte så mycket som bilder som jag trodde att jag skulle ha, men jag tänkte inte på att ta foto, för jag hade sååå trevligt hela tiden! Som sagt, ett jävla klockrent bröllop och fest!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0