Jag o mamma överraskade i Side!

 
I somras när jag hade semester så fick jag ett ryck...
 
Pappa, Lotta, Agnes, Björn och Mattias var i Side.. Så bestämde jag att jag och mamma skulle åka ner och överraska dom. Sagt och gjort, jag hittade en resa till samma hotell som dom bodde på, så åkte vi ner. Jag o mamma mor. :)
 
När vi kom fram till hotellet runt fem på eftermiddagen så hittade vi dom på hotellrestaurangen. Vi smög oss fram till dom och Björn va den första som såg oss.. Han började vinka lite stelt.. och min första tanke va, faaan va de allt?! Här kommer vi o överraskar och du sitter och vinkar. Men sen såg Agnes oss och började skrika och dåååå fattade Björn att det va vi. :D Sen skreks det och det blev ett stooort kramkalas. Alla blev jätteglada. Och det va så jävla roligt!!
 
Tråkigt nog så fick vi bara 3 dagar tillsammans innnan dom skulle åka hem, men då fick jag o mamma mysa lite bara hon o jag. <3
 
 
Bilderna hamnde inte riktigt i ordning, men det kan man skita i. ;)
 
 
 
Trackback
RSS 2.0