Instagramrace :)

 
Here we go again with the instagramrace! Enjoy! :)
 
Här är jag alldeles uppiffad! Lockat håret och sminkat mig lite extra. Allt detta inför kalasfest hemma hos Agnes och Björn.
 
 
En bild från Playa del Ingles. Leker lite modell :)
 
 
Min fantastisk vackra mamma in her golden days! Helvete så grann hon var!
 
 
Jag i mina golden days. Hahaha!
 
 
Detta leende alltså. Min mamma!!!
 
 
Lite egenkär.. som vanligt.. har jag en bra dag så blir det lätt några selfies eller två. :)
 
 
Mina älskade kollegor, vad hade jag gjort utan er.. Nu har jag dock förlorat Lennie, och det känns så jävla tråkigt! Det är jättetomt utan han!
 
 
Som sagt. egenkär!!!
 
 
Jag och min fina Angelica innan sommarens grillfest på bodegan!
 
 
6 juni på pappa joes bodega!
 
 
Hahaha.. detta är då den tredje bilden från samma dag. ;)
 
 
Jag och min bästaste skit på väg till Barcelona!
 
 
Selfie!
 
 
Ett måste innan flyget, jäger och en stor stark.
 
 
Paulina njöt i poolen!
 
 
Livets dryck! Sangria! Guuud va jag uppskattar sangria.. kanske ska ha en sangria fest, någon som vill komma??? :)
 
 
On the tåg på väg hem. :)
 
 
Alldeles uppsnoffsad inför en av sommaren måndagsklubb.
 
 
Huuuur snygga är vi inte?! :)
 
 
En selfie från Playa del Ingles.
 
 
Vi firade in semestern hemma hos Leon. Här Paulina, Agnes, Kajsa och Emma.
 
 
Gobbarna grus från gig. Björn, Lennie och Leon.
 
 
Peace!
 
 
Trackback
RSS 2.0