13 oktober 2015

 
Hellooooo!
 
Idag är det tisdag och jag spenderar dagen på giganten. Tro det eller ej, va o tränade innan jobbet. Körde 40 minuter på crosstrainern, förbrände 500 kalorier. Känner mig sjukt nöjd. Dom har så bra duschar på gymmet mä, så är så gott att göra sig iordning där innan jag går till jobbet. Jag brukar vara på gymmet halv åtta och så börjar jag halv tio. Då har jag gått om tid till allt. :)
 
Igår lagade jag minipiroger med ost, egen tsatsiki och kycklingkebab. :) Finaste Angelica kom och gjorde oss sällskap, så vi mös med god mat, fika och film. Jättemysigt! :)
 
Igår gjorde jag mina fransar, och jag var lika nöjd som vanligt!
 
 
Rivna gurkan....
 
 
Och pirogerna! :)
 
 
Innan gymmet idag!
 
 
Efter gym och dusch! :)
 
 
Fick se dom nya tjugolapparna idag för första gången.. Känns som leksakspengar..
 
 
Lika snygg som vanligt i min gigantosskjorta! ;)
 
 

Jag önskar er alla en trevlig tisdag! <3
 
 
 
Trackback
RSS 2.0