Instisrace igen! :)

 
Ni är ju inte så många som läser min blogg, jag tror vissa dagar att det bara är jag själv som går in här och kollar.. så detta är mer som ett pysselprojekt för mig, en typ av dagbok. Så när jag tömmer min mobil så tycker jag om att köra ett så kallat instagramrace. Så hoppas ni tappra själar som är här inne ibland tycker att det är lite småtrevligt. :)
 
Emelie "posenisse" Andersson.. Här innan vi firade pappas 60-års dag i Köpenhamn.
 
 
Egobild på mig själv i svartvitt, det måste man ju ha. ;)
 
 
Nyklippt och nyfärgad! Så jävla nöjd med min blonda färg. Ezgi som jag var hos träffade så jävla rätt med denna färgen. 
 
 
Pappa och hans Lotta. Tycker detta är en sån himla fin bild på dom. 
 
 
En dag på gig, två dagar innan jag skulle ha en veckas semester. 
 
 
Åhh kvällen innan avfärd! Ett glas vin och packning. Det är fan livet!!
 
 
På flygplatsen, man mååååste ta en öl och en jäger innan man ska flyga.. Ja man får ta fler än en, men en är minimum.
 
 
Toalettselfien på flygplatsen.
 
 
Utsikten från vårt hotell. Corona Roja, Playa del Ingles.
 
 
En ölpaus när vi var på upptäcksfärd i Puerto Rico en dag. :)
 
 
Innan middag.
 
 
Eeeeego!!!
 
 
Åh vad jag älskar sangria!!!
 
 
Va ute o sprang en morgon, är ju inte så van vi det så hade ju träningsvärk resten av resan sen. ;)
 
 
Bildkollage från min födelsedag. Först en båttur och sen tatuerade vi oss.. en helt jävla underbar dag!!
 
 
Jag fick en hatt på min födelsedag som jag använda flitigt.
 
 
En bild på en lycklig emelie från båtresan!
 
 
När vi skulle ta fina bilder, men givetvis skulle de börjas ta bilder innan jag kommit på plats. :)
 
 
Jag uppskattar svartvita bilder. :)
 
 
En bild på en ung och vacker mamma. <3
 
 
Haha.. en till underbar bild på mig.
 
 
En bild på min nya tatuering. 
 
 
Under palmerna.
 
 
Det fick räcka för denna gången. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Åh vad jag läser! är inne varje dag och letar uppdateringar!! så nu blev jag glad =) =)

2015-06-03 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0