Instagreeeem!

 
Yeees here you have an instagreeem race! What can be more lovely on a tisdag. :)
 
Lite armband som jag gjort och bild hur det kan se ut i min pysselstuga.
 
 
I bilen på väg till Väla en ledig söndag.
 
 
Kassamiddag hos mig med mina stjärnor.
 
 
Spelade lite Galen Panna kvällen till ära.
 
 
En härlig bild från semestern i Playa del Ingles.
 
 
Här posar jag helnöjd med min ny inköpta jacka. 
 
 
En till bild från semestern.
 
 
Ja, varför inte en till från semestern? ;)
 
 
Mina fina tjejer Kajsa och Paulina i matchande tröjor.
 
 
En bild på fyra favoriter i mitt liv.. <3
 
 
Min vackra Angelica!
 
 
En bild för att visa upp mitt fräsiga nagellack som min mamma hatar.. så lite för att jävlas med henne. :)
 
 
Bästaste pappa toesi! 
 
 
Min älskade Paulina!
 
 
En bild på mina något slitna jobbarskor.. vetitusan hur många år dom hängt med, kanske 5-6 år?! Dom ser mycket värre ut i verkligheten, fattar inte riktigt hur jag lyckats gå i dom på jobbet. 
 
 
PUSS på er!
 
 
Trackback
RSS 2.0