3 juni 2015

 
Ja jisses.. det är alltså juni nu... helt sjukt va tiden går fort... men det känns inte som sommar, inte än i alla fall, det beror väl på vädret.. fy fan va tråkigt väder vi har.. helt insane. Och jag som ska ha grillmys på lördag.. men hörde nått att det skulle vara fint i helgen. Hooooppas hoppas!!!!
 
Igår var det en vanlig dag på gigis. Började dock dagen jäävligt bra, med mina älskade Bill och Jen. :)))) Little couple, jag har blivit helt besatt av dom! ;)
 
 
Väl på jobbet så skulle de posas. :) Jobbade hela dagen med Julion, så var på extra gott humör.
 
 
Julion hade köpt en snapple dagen till ära. :)
 
 
I frysen där hemma hittade jag en okänd matlåda.. kyckling med ris och en riktigt god sås... jag anade att det va mamma mor som varit i farten och jag hade helt rätt. :) Jävligt gott va det!!
 
 
Slutade klockan sex, så jag hann göra fyra armband när jag kom hem.. efter det så mös jag bara i soffan.. och till sist lite Bones-maraton i sängen.. Bones är det nya nu.. Soooom jag älskar det. :)
 
 
Det va min tisdag det! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0