16 juni 2015

 
Hejsan hoppsan allesammans! 
 
Idag är det tisdag och det innebär en dag at giganten. Men det är en kort vecka denna veckan, jag jobbar bara idag och imorgon sen på torsdag åker jag och min bästaste Paulina till Barcelona för att fira midsommar. Det ska bli så jävla skönt att komma bort, komma bort från allt och bara vara tillsammans med min skit. :)
 
Annars händer det inte så mycket i mitt liv.. jag kämpar på med allt! Hade jätteont i magen igår, men de ordnade upp sig framåt kvällen, då jag avslutade dagen med att kolla på en turkisk serie. Har alltid varit lite anti mot turkiska serier, men just denna är sååå bra!! Ezel heter den och jag har redan blivit lite besatt, kollat 7 avsnitt nu. :) Det va faktiskt Angelica som sa att jag skulle ge den en chans. 
 
Här en bild på just Angelica från hennes kalas i våras. :)
  
 
Jag önskar er alla en underbar tisdag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0