Julen 2014

 
Min jul 2014 var jättemysig när jag väl fick vara med min familj och fira jul. Det är ju verkligen en stor nackdel med mitt jobb, jobbar rätt mycket och långa dagar under julen.
 
Jag tog inga bilder med min kamera, :( så mina mobilbilder får duga för iår. Tyvärr, blir så besviken på mig själv.
 
Lite av mitt julpynt, saknar det nu när jag plockat ner de.
 
 
Lussebullebak med världens bästa mamma mor!! <3
 
 
Årets julnaglar!
 
 
En liten present för Kajsa. <3
 
 
Julkalendermys!
 
 
Sunes jul är sååå bäst! Första plats!
 
 
Pelle Svanslös är stark tvåa på min lista. Den ger mig så mycket julkänsla. :)
 
 
Lilljul hos pappa joesi blir alltid lika festligt! I år igen var de lite utklädnad som gällde. Samt julklappsspelet och joesis fantastiska julbord! Så jävla gott det va!! :)
 
 
Lilljul hemma hos oss med mormor, morfar och mamma <3
 
 
Julafton hos oss! Jag, Mucahit och mamma mor! Kan inte bli bättre.
 
Vår fina julgran med alla julklappar. :)
 
 
Årets julklapp, en förvaringslåda till alla mina pärlor. Från min man! Han kan ibland. ;)
 
 
Julesnygga!!
 
 
Jag älskar min familj och jag älskar julen, hoppas på mer julkänsla nästa år bara! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0