2 september 2014

 
Hejsan underbara tisdag!
 
Hoppas allt är bra med alla er! Jag gillar att du kommentera meine Fridis! Mysigt! Tack! <3 Hoppas allt är extra bra med dig och Aston! :) Och att det går bra på jobbet! Break a leg! :)
 
Jag tänkte komma ikapp mig med lite instagram bilder denna tisdag, känns som att det är dags för det. :)
 
I bilen på väg till Ullared med ett par nya glasögon som jag snodde från Mucahit, så sjukt jävla nöjd var jag!
 
 
En kväll på min balkong med Paulina, Agnes och Björn. Cyklade faktiskt hem till Pappa Joe lite senare på kvällen för att träffa han och Lotta. Och då fick Paulina kvällens utmaning att cykla till pappa med ett fyllt glas utan att tappa någonting. (Anledningen var för att hon drack för sakta och vi andra ville cykla) Klarade hon det så skulle hon få 200.-, och det har jag inte betalt än. Du ska få dina pengar Lina. ;)
 
 
Vi bytte logga på jobbet och gick från vit skjorta till en mörkblå och de kändes så jävla bra!! :) Jag var rätt så snygg alltså! :)
 
 
Lite kärlek, olika bilder på mig och Mucahit genom vårt förhållande. <3
 
 
Sveriges nationaldag skulle givetvis firas!! Med både öronhänge och naglar!!
 
 
Jag fick ett ryck och gjorde alla veckans matlådor på samma gång. :) Kycklinggryta, ris, sallad, potatisgratäng, kebab, hamburgare och en liten vitlökssås. :D
 
 
En trött dag på jobbet, då är jag så tacksam att vi har iskall redbull! Sååå gott!
 
 
Från att ha noll koll på årets fotbolls-Vm, till att köpa denna "bibel" och ha stenkoll på allt och alla! Hejade på Argentinga i år, och det gick ju nääästan vägen. :)
 
 
Fotbolls-VM tittande hemma hos Lennie och Emma. Paulina visade hur man ska gå till väga när man inte har några skålar! :)
 
 
On the road till Göteborg för att fixa ett kort till Mucahit. Passade på att luncha och shoppa lite också, en mysdag helt enkelt!
 
 
Mucahit köpte dessa skorna till mig! :)
 
 
Planeringsdags inför midsommar!! Älskar att planera och fixa!
 
 
En bild från midsommar 2013, när de väl gäller så blir jag så tävlingsinriktad och ger allt. Och det är ju så jävla roligt mä! :)
 
 
Vackra tjejerna från årets midsommar! Malin och Paulina!
 
 
Mycket tävlingar och stohej stod på årets midsommar agenda! Helt underbara människor fick jag spendera dagen med!
 
 
Min finaste och vackraste mamma! Är riktigt nöjd över denna bilden som jag tog på henne! <3
 
 
Närbild på mig är väl aldrig fel. ;)
 
 
Jag och min finaste Rasmus!
 
 
Gud va vacker min Paulina är! Här posar dom gott! :)
 
 
Jag och min skit! Vilket tur vi hade med vädret i år, var ute och lekte hela dagen. :)
 
 
En dag på bodegan med Agnes och Björn, Björn hade semester, så vi hade lite miiiinisemester alla tre! För en dag i alla fall! Det dracks drinkar och vi testade redbull suger free för första gången, den var trevlig! :)
 
 
Ytterligare en bild från midsommar! En jättefin bild som Agnes lyckades få på oss.
 
 
Hittade bilder från min och mammas turkiet resa 2010, året innan jag träffade Mucahit. Vi sprang ju på Angelica och Dilek en kväll, detta var innan vi var kompisar och "kände" varandra för att mamma och Dilek jobbat tillsammans.
 
 
Ja det var de hela instagramracet för denna gången! :) Snart kommer nästa!! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0