10 september 2014

 
Shooohej!! Med mig är de bra idag, känner mig på rätt gott humör, trots en heldag på gig och ytterligare en heeeeldag imorgon, 9.00 - 22.30, fyyy faaan! Men men, slutar halv fyra sen på fredagen, jiiihaaaa!!! Jättetidigt juuu!
 
För att ha lite skojigt så här en onsdag så kör vi lite gamla instagram bilder. :)
 
En trött och tjåddig gobbegobbe med ont i foten. Här med foten i högläge och mys framför tvn.
 
 
En söndag i regn, och vad passar då bättre än att hyra tre filmer. :) Escape var helt okej faktiskt, med dom gamle, sylvester alltså, kan man bli mer "hård"? Robocop tyckte jag dock va sådär, men Joel gjorde de hela värt att kolla på. :) American Hustle va lite svår startad, men när jag såg de för andra gången nån dag senare så var den mycket bättre. :)
 
 
Här har vi säkert haft en dag då jag känt mig lite extra kärleksfull och tacksam över livet. :)
 
 
Så här såg de ut större delen av Juli och en bit in på augusti. ;(
 
 
En heeeelkväll på Bulls med min Paulina! Räkmööörgås och öl! Senare på kvällen kom Angelica och sen mamma, och de blev en liten utgång.
 
 
Jag och finaste skit!
 
 
Och när Angelica hade joinat. :)
 
 
En ny festlig matta till balkongen. För att liva upp det lite med all det svarta.
 
 
Det är taget innan kvällen på Bulls tror jag, men är upplagt lite senare, här känner jag mig rätt nöjd över mig själv, älskar att ta egobilder. En liten last jag har. :)
 
 
Som sagt, hahaha.. det här med selfies är min grej helt enkelt! En helt vanlig dag med lite smink, det räcker för att jag ska börja posa med mig själv. ;)
 
 
Här skulle jag faktiskt få besök av älskade Cecilia, vi skulle dricka lite gott och tjabba. Och jag hade under dagen införskaffat mig nytt halsband och en ny kofta som jag var otroligt nöjd över. :)
 
 
En söndag far vi iväg till Ullared!! Jag, Mucahit och Angzy!! Myyyys!!
 
 
Rätt nöjd över de där jävla halsbandet. ;)
 
 
Ytterligare en bild från kvällen på Bulld, dock har jag fräst till det och lagt på ett svart/vit filter. :)
 
 
Tillbaka på gig efter tre veckors sjukskrivning med foten.. kändes rätt okej!
 
 
Nu har det gått så långt att jag posar på jobbet med, men ibland får men en stund över och då passar jag på!
 
 
Detta har suttit på mitt skåp i flera år och det känns tryggt varje gång jag ser de. :)
 
 
Jag får nog lugna mig med mina selfies, det är ju bara massa sån skit.. hahahah!
 
 
Min bästa! <3
 
 
Hittade en mysig bild i arkivet från midsommar på mamma och Agnes.
 
 
En bild på mamma som jag tycker om!
 
 
Gigispose!
 
 
En kväll hos Cissi med hennes två ögonstenar.
 
 
Min efterlängtade tatuering. :) Faaaan va jag älskar den!
 

Det var allt från mig idag. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0