26 november 2014

 
Hejsan hoppsan!
 
Sorry för sjukt dålig uppdatering! Men ska försöka skärpa mig nu! Jag går mot en veckas semester så det känns jävligt bra! Har tagit ledigt nästa vecka, 1 - 8 december, så jag ska julmyyyyysa! Baka, slå in julklappar och julfika, kolla på julkalendern! Jag ska ha det så jävla myyyysigt helt enkelt! Som jag längtar!!! :)
 
Tänkte ta lite bilder som jag hade från när vi bowlade med gigis. Hade lite förfest hos Agnes och Björn innan vi bowlade på O´learys och sen shotar och dans på Morfars. En skitrolig kväll, tyvärr mådde jag ju som jag förtjänade dagen efter... och inte nog med det.. det var min jobbehelg. ;) Men jag gjorde mitt bästa i kassan vill jag lova. ;)
 
 
 
Snart är det dags för det gigantiska julbordet.. ska ta fler bilder då ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0