Såå söt du är Rasmus!

 
Så glad jag blev för dina kommentarer! Det gjorde min morgon! :) Jag ska fortsätta med detta tänkte jag, tyckte det va rätt mysigt själv med! :)
 
Jag saknar dig jättemycket min allra finaste Malin! <3
 

 
En kväll på väg in till stan, vi tog tuuuusen bilder! Här när du skulle in till dina "kompisar" som bodde där. ;)
 
 
Och du posade "sönder" dig inne på bobbans toalett! Hahaha! Tror även de var den kvällen du fick din enda "snefylla" och blev lite arg, på vad eller vem minns jag inte! ;)
 
 
Faaan va roligt vi haft! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Åh Puss till dig!! Nu är det snart midsommar och då får vi ses igen 😘

2014-06-01 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0