30 maj 2014

 
Fy fasiken va tråkigt det är att jobba när det är fint väder! Och så ska jag jobba hela helgen mä, fy faaaaan! O bara ledig måndag, sen jobb tis-lör. Idag är jag bitter jaaaa!!
 
Lite instagrambilder i förhoppning till att glädja dagen!
 
Mina två favoritdamer från vår minireunion!
 
 
Espressohouse en söndag med Mucahit och Paulina, de tyckte att jag drack kräk. Paulina sa till o med att de va lite av de värsta hon druckit. ;)
 
 
Bloggningsdags! :)
 
 
Ett litet kollage efter en spontan vinkväll med dessa underbara tjejer!!!
 
 
Mamma bjöd på mat efter Mucahits allra första arbetsdag, 1 april! Så stolta vi var över honom allihoppa!
 
 
Fotoidiot som jag är så ville jag givetvis testa detta, gjorde dock inte färdigt de.
 
 
Emelie aka gobbegobben herself!
 
 
Tjusiga sockar må jag säga!
 
 
En väldigt vacker bild på min skit från back in the days!
 
 
I min handväska, torrschampo och påsförslutare! Och vissa dagar även ärtsoppa! ;)
 
 
Min älskling fyllde år, 5 april!
 
 
Frukostbuffe på Maxi en söndag, innan en dag på gig! Bara 39:-, det är trevligt!!
 
 
Jag och Mucahit försökte oss på en bra bild tillsammans, blev väl så där.
 
 
Redbull är mitt liv just nu! :)
 
 
Cougar town! Så jävla braaaa!!
 
 
Bjuder mormor, morfar och Paulina på Vallarna i sommar! Helt jävla underbart! Och morfar kommer göra sina goda baguetter!
 
 
I mina ögon är hon det vackraste som finns! Fan va jag är tacksam att du vill vara min bästa vän!
 
 
Underbart härlig bild! <3
 
 
Fikadags! Precis innan vi satte oss, alltså på väg dit, så travade en gobbe rätt in i en stolpe och hans keps flög av, och fy faaan va vi skrattade! Han skadade ju inte sig, eller inte mycket i alla fall. Och hans fru hjälpte han!
 

 När jag mår gott, planeringsdags!
 
 
Sötegöte!
 
 
En bild från förra året när jag och Paulina firade 10 år och hade en weekend i Göteborg!
 
 
Min födelsadagsdukning när jag hade lite kalas för mormor, morfar, mamma, pappa, mucahit och paulina.
 
 
Fördrinken kvällen till ära! Fritt val!
 
 
På själva födelsedagsdagen så blev jag bjuden på lunch av min kära sambo.
 
 
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: plina

Hahahahahaha gobben som flög in i stolpen var lite av det bästa någonsin! O kepsen flög!! Hur i heeela griden kunde han missa stolpen? Hahahaha!!! O du drack kräk...en bra dag helt enkelt ★

2014-05-31 @ 13:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0