1 juni 2014

 
Nu är det sommar! Förste juni, känns som tiden går jättefort, tycker det precis va jul! Och snart är den la här igen! Meeeen nu ska jag njuta av sommaren först, ta vara på varje dag! :)
 
Lite bilder för att göra detta lite mysigare! :)
 
Hittade denna gamla bild från 2009 från en utekväll med Björn, Ingemar och Basse och givetvis Paulina, som då tar bilden kan jag tänka mig. Jag tror att Björn gör en "Baywatch" springning och vad jag gör har jag inte en susning om. :)
 
 
Hade en liten reunion med dessa undebara damer! Så himla mysigt att träffas och gå igenom vad som händer i våra liv! Jag är så lycklig för din skulle Kimsidimsi med allt som händer nu! <3
 
 
Med bästa Fridis och våra piggelin drinkar! Fan va du är go Frida! Saknar dig! Du är så där underbart stollig som jag gillar! :)
 
 
Tror detta var innan damerna kom, då jag kände mig kanske så där lite extra snygg! :)
 
 
Alanya September 2011. På liten utflykt! :)
 
 
EgoEmelie poserar för fulla muggar i soffan! Antaglien en dag då jag uppskattade mig själv lite extra. :)
 
 
Är jag inte en skönhet?
 
 
Fick detta som tack för året som gått från min chef! Han överraskade med detta på ett kvällsmöte när alla på jobbet var med, jag blev jätteglad och chockad! Nästan lite rörd, det är så härligt att få lite uppskattning. Pappa satt jämte mig när jag fick det och han började skoja om att han blev så stolt som pappa och applåderade lite högre än alla andra, så alla började skratta åt honom, det va skönt! Så tittade dom på honom mer än mig. ;)
 
 
Giganten firade 20 år! Då hade vi vår egna lilla fest hemma hos Björn!
 
 
Björn, Max, Pappa och Anton. :)
 
 
Var hemma hos Angelica en lördagkväll, det va så fint väder att vi kunde sitta på balkongen hela kvällen! Helt fantastiskt! Faaan va jag älskar sommaren!
 
 
Bilder från den kvällen! Fick ta bilder på Ullis med hennes fina mage. Så mysigt! Och blir så glad när dom vill vara med på foto så att jag få ta lite, älskar att ta bilder! Älskar allt som har med bilder att göra! :D
 
 
Så granner var jag den kvällen till ära! ;)
 
 
Jag och Paulina fick en liten date och hamnade på Bulls en lördagseftermiddag, åt en varsin bakad potatis och tjabbade massa. Så mysigt!
 
 
Åååååhhhhh detta är den bästa bilden som finns! Det är från min 20 års fest hemma hos mamma. Min moster visade oss en variant på tequilashot. Man tog kaffe och socker på en apelsin eller citron och en konjakshot. Man tog först shoten sen det andra. Och mammas min visar rätt bra vad hon tyckte om det. Alltså den är så jävla sjukt bra! Jag skrattar lika mycket åt denna bilden idag som jag gjorde för 7 år sen! :)
 
 
På självaste morsdag så bjöd jag och mamma ut mormor och morfar på Verona! Väldigt mysigt och väldigt uppskattat.
 
 
Alanya September 2011. Poolhäng, finns det något bättre?! :)
 
 

<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0