29 januari 2014

 
Helvete va tiden går fort, det känns som om igår det var julafton.. Snart är vi inne i februari och sen är de sommar och sen kommer julen igen..
 
Jag har faktiskt varit lite fräsig och tagit lite ledigt i februari. Jag hade lite semesterdagar kvar och jag känner att jag jobbat så mycket i jul, så jag är värd lite semester. Dock har jag inga planer än.. men det kan vara skönt det med.. Bara vila, göra precis vad jag känner för, umgås med nära och kära.. :) Låter väl helt underbar? :)
 
I helgen är jag ledig och det ser jag riktigt mycket framemot. Ska ha lite tjejmiddag på lördag! Tacos, tävling och massa alkohol. :)
 
 
 
Nån gammal bild på det! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angie

Det ar du sååå vard gumman <3

2014-01-29 @ 23:49:39
Postat av: plina

Förjävliga men smått förträffliga bilder

2014-02-06 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0