2/1-2014

 
Idag började jag som sagt 07.00 och på väg till jobbet fick jag reda på att vi stängde kl 20.00 istället för sju.. Att jag blev sänkt eller, den extra timmen va fan inte rolig!! Inte konstigt att man är totalt slutkörd!
 
I helgen är jag dock ledig och då ska jag sova hos min Paulina! Mucahit ska ha egna nattgäster, två gamla kompisar från Turkiet ska komma och hälsa på. Så jag ska vara hos Paulina hela helgen, så himla mysigt!! Vi ska till o med ut och äta på lördagkväll, min julklapp till henne. <3
 
Nu slötittar jag på Fantastic four och ska snart gå och lägga mig! Attans trött är jag!
 
God natt allesammans!! :)
 

:))))
 
 
 

Kommentarer
Postat av: paulina

Hihi du är så gosig!!! Jaaa myyyshelg :D
♥♥♥

2014-01-02 @ 21:21:11
Postat av: Angie

du e bara såå söt <3

2014-01-02 @ 23:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0