14/1-2014

 
Då var det redan tisdag och en helg har redan passerat. :)
 
I fredags var det väldigt lugnt, jag och Mucahit tittade bara på tv. Skönt! Lite Gta5 kanske spelades också. ;)
 
På lördagen var de lilljul hemma hos Angzy och Memzy! Så sjukt mysigt, åt lite donken mat och tittade på tv och drack te. Och delade självklart ut lite julklappar. Jag och Mucahit fick världens finaste gästbok, precis i min smak. Så nu måste jag ha massa bjudningar så den kan fyllas. :) Fick även en jättefin vinkaraff till mitt underbara rödvin. ;) Dom var även barnvakt åt söta lilla Isabelle, så det var full rulle på henne. :) Mysigt!
 
I söndags efter jobbet blev det total rensning i min garderob, fan va jag är duktig på att samla på trasiga skor. Slängde 5 par skor som var sönder. Nu är det sååå tjusigt i mina garderober. :)
 
Igår på min lediga måndag så var jag tjuvig, fattar inte varför, låg i soffan hela dagen med både huvudvärk och magknip. Känner mig bättre idag, men liiite tjuvig. Det är nått som inte stämmer. Men men, det är bara att köra på! :)
 
Två små bilder har jag från helgen! När tjejerna öppnade julklapparna. :)
 
 
Och mitt i mitt rensande! ;)
 
 
Det var allt för tillfället!
 

Ha en fin tisdag! <3

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angie

Ohh sötis vad du e mysig <3
Tack för en underbar lördag. - kärlek

2014-01-16 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0