Turkiet 2013!

 
Årets Turkiet resa var helt underbar.. Jag, Mucahit, mamma och Paulina i tre veckor! Helt jävla awesome, dock hade vi velat stanna längre allihoppa!! Helt underbart var de att få lära känna mucahits familj lite mer.. Fantastiska människor!! :)
 
På Halmstad flygplats!
 
 
På väg till Angelica o Mehmets förlovningsfest!
 
 
Finaste! <3
 
 
Mucahit och hans underbara systerson.
 
 
Mucahit och hans systrar!
 
 
På Summer Garden!
 
 
Paulinas födelsedag!
 
 
På Dimcay med systerbarnen!
 
 
Fiskspa!
 
 
Bröderna Bostan!
 
 
Ceyhuns födelsedag!
 

Jag har så himla mycket bilder.. Jag börjar med dom här.. Så kommer resten av resan sen. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: paulina

BRING IT ON!! För helvete ta mig tillbaka...jag vill ha osmanish määä!!

2013-11-11 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0