15/11-2013

 
Hejsan hoppas allesammans!!
 
Såg att min bästa Angzy också läser min blogg.. Sååå mysigt!!! Hej Angzy! *Vinkar glatt*
 
Idag är det fredag och jag är ledig söndag och måndag, så det blir ju som en liten helg som jag kan se framemot! :)
 
Vi var ju i ullared i förra veckan och köpte nya kuddar till soffan, samt lite till balkongen! :) Mucahits rum, det är den enda rummet han får möblera och bestämma i helt själv. ;))
 
 
 
 
Ja o sista bilden på sniskan o allt.. kan de bli bättre? :)
 
Ha nu en jävla trevlig fredagkväll allesammans!
 
 

Kommentarer
Postat av: paulina

Himla tjusigt blev det hörrö... ☆

2013-11-16 @ 12:28:38
Postat av: Angzy

Vink Vink :-)
Klart jag läser din fina blogg hjärtat ♥
Puss

2013-11-16 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0