13/11-2013

 
Idag är det en månad kvar till Lucia, som jag längtar. Har slagit in mina första julklappar och jag känner mig redo för julen!! När kan man sätta fram granen utan att det är för tidigt??
 
Jag hoppas att mitt bloggande kommer hålla i sig lite, för det är förbannat kul att gå tillbaka i inläggen och läsa vad jag gjorde för 3 år sedan. :)
 
Så nu skriver jag för framtida Emelie. Idag är det onsdag och jag jobbar! Men jag är däremot ledig imorgon. Inget alls inplanerat, utan jag tar dagen som den kommer. :) Vi håller på att bli julklara på jobbet och det är inte mig emot! ;) I helgen ska jag jobba, men dock bara lördagen, Paulina ville vara ledig nästa söndag så jag jobbar för henne då, så blir jag ledig nu på söndag! Attans trevligt!! :)
 
Jag vill passa på att tacka min älskade skit som alltid är med mig!! Hon kommenterar varje inlägg, och det är mycket på grund av dig som jag tycker att det är roligt att blogga! Du är bäst! Jag älskar dig!
 
 
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: paulina

Klart jag gör! Im with you maaaaan ♥

2013-11-13 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0