12/11-2013

 
Hejsan hoppsan!
 
Soooom jag bloggade igår, jisses!!! Kanske kommer upp med resten av Turkey bilderna i afton! :)
 
I helgen var det som sagt 1 års kalas för Benz, attans trevligt!! Och en jävligt god tårta! Efter det så åkte jag o M med till Linda o Johan, där det beställdes mat. :) Sen körde vi hem till oss, killarna somnade i soffan och jag o Linda satt på ballkongen, rökte, drack lite och tjabbade massa. :)
 
På söndagen åkte jag o M till Ullared med pappa joesi! Väldigt trevligt, och väldigt dyrt. Men fick köpt lite julklappar och lite smått o gott till hemmet! :)
 
Jag önskar er alla en käck tisdag! :)
 
 
<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: paulina

Mysetye ♥

2013-11-12 @ 16:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0