27 juni 2013

 
Jag kan inte fatta att vi snart är inne i juli, fan va sommaren springer iväg från oss..
 
Denna veckan har jag varit himla dålig, min mage igen. Tror de har varit min gallsten som har jävlats. Kan har varit nått mer också, för jag har varit himla dålig. Så jag har varit hemma i två dagar och då passade jag på att "tvinga" Mucahit att titta på Desperate Housewife med mig. Så de har vi myst med nu i veckan. :) Väldigt trevlig serie! Är inne på säsong 2 nu. :) Men idag mår jag betydligt bättre, försöker ladda inför en jobbehelg! Hoppas magen kan hålla sig i fin form. ;)
 
Some Pictures of the Lovely couple! ;))
 

Peace out and have a Lovely torsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0