9/2-2013

 
Idag är det lördag och det är väl fantastiskt bara det! Jag gillar lördagar, fast vem gör inte det?
 
Även om det är en jobbelördag så känns det bra, man vet att det är en kort dag och jag har lite sovmorgon imorgon! :)
 
Jag vet dock inte vad kvällen bjuder på ännu, jag fick ett fruktansvärt sug på att spela monopol! Det har jag inte gjort sen mor fick nils... jisses va längesen det var! Så jag hoppas att det kan bli det. :)
 
En liten extra hälsning till linisen som köpt ny data! Hej!
 
 
Jävla dägga!! ;)
 
 
Gosenissar!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

naw du är söt!! mmm jag köpt ny datiiiis!!! monopol ja...vi får se hur det blir!

2013-02-09 @ 10:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0