Instagram favoriter!

 
Hejsan hoppsan!
 
Nu jävlar händer det grejer, gjorde ett litet rens och tänkte dela med mig av maaassa instagramfavoritbilder!!!
 
Här snackar vi bildbomb! :)))
 
Något alla damer bör ha i sin väska!! :)
 
 
Trippeldate hos mig, här med Angelica o Frida!
 
 
Mys på Harrys med mormor o min kusin!
 
 
Turken på Liseberg! :)
 
 
Vackra jag! ;)
 
 
Kärvänlig bild! ;)
 
 
<3
 
 
Jag och bästa skit på midsommar!
 
 
Såsekväll!!
 
 
 
 
Jag och mitt allt 10 år! <3
 
 
Jag och mamma på Brottet!
 
 
Älskar att hoppa studsmatta, ska jävla köpa en!
 
 
Ego!
 
 
Såsenissar!
 
 
I stockholm!
 
 
På färjan!
 
 
Sket i fezan!
 
 
Jag och bästa pappa!
 
 
<3
 
 
M överraskade på alla hjärtans dag!
 
 
Gose!
 
 
Fina Angelica!
 
 
Fina jag! :)
 
 
 
 
1 år som förlovade!
 
 
 
 
 

Så där ja.. där bjöds det på en del! :)
 

Hoppas ni tyckte att de var lite festligt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Helfestligt tycker jag! :)

2013-08-27 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0