Grattis mitt allt!

 
Idag är det ingen vanlig dag för det är min bästa skits födelsedag! Ja måå hon leva!
 
 
 
Du är det absolut finaste jag har i mitt liv! Du tar alltid hand om mig och du ger mig alltid energi. Bara att få vara i din närhet gör mig så himla lycklig! Jag är så tacksam att du är just min bästa vän!
 
 
Jag vill alltid vara stollig och crazy med dig, ända till vi sitter på hemmet och kränger massa mat och går igenom samma gamla minnen om och om igen!
 
Stort grattis på din dag mitt allt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag älskar mig mest!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kärringen

Tack mitt allt! Ja som vi ska prata samma minnen om o om igen haha o äääta massa gott <3

2013-08-30 @ 07:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0