Julfest 2012

 
Det var längesen jag gjorde ett riktigt bildinlägg så det kommer här.. som ett brev på posten!! ;)
 
Igår var det gigfest på Västergök! Julbord och alkohol! 
 
Synd bara att jag inlett hela dagen med att ha ont i huvudet.. Jag kämpade hela kvällen med att bli av med den men de gick inte.. Så jag blev bara fulletjåddig! Så klockan tolv gav vi upp.. Kändes inte helt okej att åka hem när de fortfarande bjöds till dans. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Hopp o hepp!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

Jag gillar det!!! Speciellt sista bilden, b1 & b2 liksom. ;) Hoppas ni hade roooooligt!
Kram

2012-11-26 @ 16:34:41
Postat av: palina

Gotenlaue"! Längesen det var ett bildinlähg! Gillas! O vad haar hänt med björns öron på sjunde bilden? Haha!

2012-11-26 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0