8/11-2012

 
Hejsan hoppsan!
 
Idag är det torsdag och det innebär att det är fredag imorgon, och eftersom jag jobbade förra helgen så innebär detta att jag är ledig nu till helgen! :) Kan inte annat än kännas jävligt bra!! Ska faktiskt hälsa på Linda o Johan som fått bebis i veckan, en liten gobbatjuv. Ska bli himla mysigt!
 
Jag måste köpa mig en systemkamera, jag har varit sugen i många år, men aldrig tillräckligt så att jag har köpt en. Men ju mer o mer jag tänker på det nu så ska jag nog köpa mig en. Kanske en julklapp till mig själv och Mucahit! :)
 
Annars då? Inget nytt?
 
Har inte så mycket mer att skriva om, det händer inte så mycket just nu!
 
Have a lovely torsdagkväll allesammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0