2/11-2012

 
Hejsan alla denna underbara fredag!
 
Igår var det myskväll hemma hos Paulina tillsammans med Lisa! Käkade och pratade massa, maaassa skit! :) Väldigt trevligt! Och en god koppa kaffe med! ;)
 
Ikväll blir det doobidoo mys hemma hos pappa joesi med Paulina och Mucahit! ;) Väldigt trevligt att leva till den lilla fredagstraditionen igen! :)
 
Annars då? Vem läser min blogg nuförtiden? Var ju ett väldigt långt uppehåll jag hade... Barso i alla fall, bilder på lägenheten kommer självklart för dig! Tänkte inte ens på det, så du gav mig en bloggide! :) Tack!
 
Have a lovely fredag allesammans!
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

JAG, JAG LÄSER DEN!!! ´=)

2012-11-05 @ 15:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0