13/11-2012

 
Hejsan!
 
Jag har haft en ledig helg som jag verkligen njutit av! :) Mys med mamma och Mucahits kompis och hans flickvän på fredagskvällen! Jätte mysigt!!
 
Sen var det filmtime på lördag med Paulina och Mucahit, hyrde 3 st filmer och åt tacos! Åååhh tacos, kan knappt äta det längre för M tycker inte om det! ;( Så passar på att göra det med Linisen!!
 
Och på söndagen var det heldagsmys hos pappa joesi på farsdag! Han hade gjort sin version på en Biff Rydberg! Jääääätte gott!! Jag hade bakat en hel tårta till far min och den åt han och M upp tillsammans under dagen! Starkt jobbat. Vi avslutade dagen med att titta på Beck tillsammans! Underbar dag!!!
 
Ikväll blir det tisdagsmys med min käre sambo! Måste ladda inför en heldagars vecka. Är inte ledig förrens till måndag nästa gång!
 
Have a lovely kväll!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0