23/5-2012


Hejsan!

Jag har inte bloggat på ett tag... No shit sherlock!

Men nu är jag hemma... :(( Men åker ner om 21 dagar igen.. :)) Då med det underbara sällskapet mamma och paulina! Det kommer bli två veckor som vi aldrig kommer att glömma. Jisses! :)

Själv hade jag det jätte bra när jag var iväg.. hade det fööör bra! Är sååå sjukt lycklig med honom.. han gör mig mer o mer säker för varje dag att det kommer vara vi i framtiden! :) Ansökan och intervjun är klar så nu väntar vi bara på svar! hooooppas hoppas! Vill ha svar nu!

Vet inte riktigt vad eller hur mycket jag ska skriva om resan.. Kan berätta i omgångar när jag får feeling. Det är ju rätt kul o ha det nerskrivet för egen del med.

Kan berätta om en lördagkväll.. en vecka kvar av semestern.. mucahit jobbade för första kvällen efter vi fått två underbara veckor ihop... Jag sitter på restaurangen som han jobbar på... vääldigt seg.. dricker en öl och tittar på is hockey. börja messa med mamma för att kolla läget.. hon är hos en jobbarkompis och är lite såsig. Hon tycker att det är en briljant ide att hon och jag ska mobilfesta eftersom jag känner mig lite ensam. efter många om o men så kör jag igång på det.. dricker en drink efter en annan och messar massa med mamma.. timmarna går och jag sitter i utkanten på baren.. då ser jag en äldra kvinna med mobilen framför ansiktet.. tycker det är väldigt likt min mamma.. men det är de ju inte... eller... joooo föööör faaaaan det är mamma! Herregud va chockad jag blev! Vet att min mamma är crazy men att hon åkte ner själv en vecka bara för att överraska! hur underbart som helst!

Så jag o mamma fick en mysvecka när mucahit jobbade, sen var de otroligt skönt att hon flög hem med mig, samma plan! (hade hon ringt o fixat). För att lämna honom där och åka hem är de värsta.. fy faaaan va det är strängt!!

Fler historier kommer!

Gott väder idag, njut ni som har möjlighet till det!

Ha det gott allesammans!!


Kommentarer
Postat av: frida

Myyyyys!! sicket roligt upptåg av henne, såklart att du blidde glader. =)

2012-05-25 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0