Vissa dagar är lite jobbigare..


Idag är ingen bra dag.. jag är olustig i kroppen.. kan inte sätta fingret på vad det är.. känner mig ledsen typ... saknar mitt hjärta lite extra också.. så gosade ner mig i lite bilder för att minska ner saknaden.. men de blev bara värre..





Men snart är det bara 40 dagar kvar... får räkna ner... Lite ledsamhet bidde de idag.. men ska mysa ner mig med mamma nu och samla krafter till en ny vecka... och det är ju faktiskt vår nu.. och det är ett super plus!! :)


Ha en underbar måndagskväll nu alla kära!


Kommentarer
Postat av: paulina

Strängt för dig!! I am with you man...kom hit o mys o kolla skildis o få tankarna på annat!

2012-03-13 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0