5/3-2012


Vilken underbar måndag vi har!! :) Underbart väder... jag blir genast så mycket piggare när det är fint väder!! Nu vill jag ha påsklovsvecka! eller vad säger du Paulina? ;)

Idag blir en liten annorlunda vecka, är ledig onsdag och torsdag.. två vardagar på rad... jisses va? ;)

Vi hade ju melodikrysset premiär på bodegan i lördags och Paulina tog då en bild på mig o jonesi.. o måste visa den här.. tycker vi är så lika på denna bilden. Eller vad tycker ni?



Jag snodde faktiskt bilden av Paulina, som är sååå duktig på att ta bilder nu när vi har våran bloggtävling!! Hon leder över mig.. sjutsingen! Får komma ikapp nu... kolla hennes blogg på www.cocktail.blogg.se 

Ha nu en fantastisk måndag allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Barsk aka domaren!

Men stopp, hallå vänta nu! Gäller det hur MÅNGA gånger om

Dagen ni bloggar med?

2012-03-05 @ 12:26:58
Postat av: Barso aka domaren

Stopp, hallå! Vänta nu! Gäller inte tävlingen bara att ni ska blogga varje dag? Räknas antalet inlägg också? Nu blev jag virrig!

2012-03-05 @ 12:29:23
Postat av: paulina

Haha tycker dock inte att mina inlägg är lika roliga som dina!!

Jaaa påsklovsvecka...underbart!!!

2012-03-05 @ 13:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0