4/3-2012


God söndag allesammans!!

Idag är jag sjukt utvilad.. herrejösses! Jag somnade nog vid halv elva, elva igår.. inte dåligt för att vara en lördagskväll! ;)

Idag ska jag nog pyssla, måste göra klart mitt fotoalbum med bilderna från Turkiet 2010 med mamma... sen har jag ju två resor efter det kvar att göra.. så känner mig lite efter. ;)

Vad hittade ni på igår då? Gooott för dig Paulina att du inte bidde så såsig igår, så att du kan njuta av denna söndag! :)

Hittade från mammas kamera lite bilder från första kvällen när vi kom ner till Mücahit i september förra året.. jag var såååååå sjukt nervös, skakade och kunde inte sluta le. Då hade vi inte setts på två månader och allt var fortfarande så nytt... bjuder på två bilder! Och fiiiiina blommor hade han fixat till både mig o mamma.. :) 



Och maaaassa torrschampo i håret... haha!!



Ha nu en underbar söndag!! :)

Kommentarer
Postat av: paulina

Va fint! ja himla gott o va utvilad en söndag!

Ja määä pyssla! :)

2012-03-04 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0