26/3-2012


God morgon allesammans!! Denna underbara måndag! :)

Igår blev det lite handling inför bakning... när jag väl får ett ryck så ska jag handla allt. ;) Bara så att jag har hemma om det är något speciellt jag vill baka... ställde upp allt fint och tjusigt när jag kom hem...

Detta köpte jag! :) :)



Sen började lite lätt med chokladbullar! Enkelt o såååå gott!!



Paulina agerade fotograf! :)



Sen gjorde jag chokladmuffins med toblerone! :)



Får se om denna dagen också bjuder på lite bak.. är allt lite sugen! :)

Ha en underbar måndag!


Kommentarer
Postat av: paulina

Himla gott var det! jag var dock dålig assistent :) vill mysa snart igen!

2012-03-26 @ 12:53:36
Postat av: Sofie

Det var inte lite du köpte, undrar vad kassatanten/-gubben tänkte om din handling. ;) Själv hatar jag att köpa alla ingredienser till något. helt uppenbart vad man skall käka liksom, inga hemligheter här inte ;) ha ha

2012-03-26 @ 14:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0