15/3-2012


Hej på er!

Fortfarande lite dålig, men de e bara till att bita ihop... jobbar 12 timmar idag! Gott o seee!! ;)

Hur är det med er då? Bra hoppas jag!! :)

Nu längtar jag sååå in iii till helgen, då får jag vara ledig! Jag behöver vila känner jag...

Har inget vettigt att säga nu... tittade lite på Greys anatomy igår, så jävla skönt att man kan byta kanal.. har aldrig uppskattat det, men likförbannat har jag kollat en del med mamma. Hon gillar det ju...

Have a lovely torsdag!



Skål!! Ser stollig ut... Förresten Paulina! Finns sket i fezan-bilden så man kan lägga den på bloggen? Det var längesen jag såg den nu.. :)


Kommentarer
Postat av: paulina

Ja...det tror jag den ska göra...men frågan är bara var....får leta!!! Gott med ledig helg! ska vi mysa?

2012-03-15 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0