Va ska man säga...


Just nu är det inte roligt! Fy fasiken!! Igår klockan 13.10 lämnade han Sverige... Ja jisses.. att säga hej då är inte de lättaste.. Har varit sjukt ledsen och kommer vara lite raddig ett tag.. Men sen vänder det till något positivt! Att få sakna varandra kommer bara stärka oss! Och jag har redan börjat räkna ner tills jag får krama han igen.. 60 dagar kvar...

Så alla ni som har era nära kära i närheten eller åtminstone i Sverige, NJUT! Uppskatta varandra varje dag.. Och just nu får ni kramas lite extra för mig med! :)





Mycket kärlek.. har aldrig varit med om så mycket kärlek innan.. :)




Kommentarer
Postat av: paulina

<3

2012-02-21 @ 12:51:57
Postat av: Anonym

Fy, jag förstår vilken känsla du har i kroppen.. men längta är bra, det sa Martin när vi träffades.



Du får göra en nedräkningskalender.



Kram

2012-02-21 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0