25/2-2012


Goooood daaaag allesammans!! Denna underbara lördag.. melodikrysset är igång och alla myser hoppas jag.. själv myser jag på gig hela dagen! Så får melodikryssa för två lördagar nästa lördag! :)

Igår när jag kom hem så blev det msndate med Mücahit i en o en halv timme.. sen tittade jag lite på tv, sen gick jag o la mig faktiskt. Var så jävla trött.. Så är väldigt pigg idag! Ikväll blir de Skilda världar-maraton så då måste man vara pigg! :) Jisses vad jag uppskattade Sandra o Daniel när de begav sig... jag var så kär i Daniel! Vet inte riktigt varför, han är lite småful när man tittar nu. :)




Hur ska ni tillbringa er lördagskväll? :)




Kommentarer
Postat av: Paulina

Himla festligt!!! Skildis...kan inte bli bättre!!

2012-02-26 @ 13:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0