16/2-2012


Hejsan!

Idag är det torsdag och Mücahit åker på måndag.. :( Jag är väldigt ledsen, så klart!.. men måste tänka positivt!! Jag ska åka ner till han i tre veckor i april.. så vi syns ju snart igen! :) Då ska vi sätta igång hela processen med att söka uppehållstillstånd.. det är en hel vetenskap. Men jag har fått hjälp och har koll vilka papper jag måste ha med mig ner när jag åker. När man har skickat in sin ansökan som vi ska göra i april så får man efter det boka tid för intervju i Ankara. Det brukar ha 1-2 månaders väntetid. Sen efter intervjun tar det max 3 månader till svar, sen 1 månad för hans UT-kort att komma.. Så om vi har tur och vi får ett JA, så kanske han är här hos mig igen oktober-november! Det hade ju varit UNDERBART att få fira vår andra jul/nyår ihop! :)

I tisdag var det ju alla hjärtans dag och det var ju våran första! :) Jag jobbade hela dagen och när jag kom hem hade han gjort kvällsmat till oss, med efterrätt och maaaaassa tända ljus! :) Efter det fick jag helkroppsmassage (jävla trevligt att han jobbat som massör) och en liten drink! En perfekt avslutning på dagen! :)

Så nu är det då tre hel dagar kvar för oss i Sverige för denna gången.. vet faktiskt inte hur vi ska spendera dessa dagar.. vill träffa linis lite innan han åker.. vill du kanske leka med oss imorgon?? :)

Det blev ett himla långt inlägg det här.. men gud va skönt det var att skriva av sig lite..

Hur är det med er då?? Ni underbara få som kikar in här på gobbegobbe ibland! Säg gärna hej så jag vet vilka ni är? :)

Have e lovely torsdag allesammans!!





Turkey Juni 2011 :)


Kommentarer
Postat av: Barso!

Jag följer dig slaviskt och tycker att du ska uppdatera oftare!! Säg till Paulina att uppdatera också! Vill ju hålla koll på vad ni sysslar med i Halmstad! Stor kram!

2012-02-16 @ 15:56:07
Postat av: Anonym

Heej! Jag följer din blogg slaviskt och tycker nog du ska uppdatera lite oftare! Säg åt Paulina att skriva med! Vill ju hålla lite koll på vad ni håller på med i Halmstad! Hoppas vi ses snart! Stor kram!

2012-02-16 @ 15:59:39
Postat av: Kim

Jag är med, det vet du! Håll hårt i varandra sista dagarna nu!.

Kram

2012-02-16 @ 16:22:23
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej hej! :)

2012-02-16 @ 17:06:40
Postat av: Therese

Hej ja du borde skriva mera det är så jätte kul och läsa din blogg :)

2012-02-16 @ 19:34:21
Postat av: Paulina

Åh som jag läser :)

Nu är jag ju lite fuk..så ville inte smitta er...men måste ju träffa muchelille innan han åker!!!

2012-02-17 @ 15:07:04
Postat av: Masis

Tittar in lite då och då och ser om det finns något nytt skrivet - å ja NU var det.....Många kramar till er båda!!!

2012-02-17 @ 15:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0