3 dagar kvar!


Läste lite gamla inlägg här på gobbegobbe o såg ett inlägg där jag skrivit 54 dagar kvar... sjukt att det bara är 3 dagar kvar nu.. på lördag åker vi... awesome!! Det känns extra mysigt o roligt eftersom det håll på att gå åt skogen med mammas olycka. Hon ramlade ju illa med foten o blev gipsad, så visste inte om hon fick ta av det i tid till resan. Men i tisdags röck de av!! Jihaa!! Så nu håller jag alla mina tummar att inget annat händer. :)

Var på date igår!! :) Med min Cecilia! Åt en underbar middag på Verona, o tjabbade massa! Har så sjukt mysigt ihop! Ska se till att slå till med någon tradition sen till hösten så att det blir att man träffas mer. :)

Min dag idag började mindre bra med magknip imorse.. fick upp o studsa tidigare än vanligt för att jag hade ont.. men efter lite tabletter o mat så lättade det.. :) 

Sen min första kund på jobbet var ett äldre, mycket äldre par som jag tjabbade lite extra med.. sen på vägen ut hör jag hur hon säger till gobben, "så underbart gullig hon var". :) Det värmde i hela hjärtat! Så nu är humöret på topp!

Ikväll blir det kvällsmacka o mys hemma hos mormor o morfar! :)

Have a lovely day!




Kommentarer
Postat av: Kim

Ha en trevlig resa skatten!

2011-09-02 @ 10:36:39
Postat av: Paulina

va mysigt med såna goa kunder...det gör verkligen ens dag :)

tänk att ni åker imon...fy fan va skönt för er o fy faaaan va tråkigt för mig!!!

o soooom jag kommer saaakna diiig :(

2011-09-02 @ 14:23:01
Postat av: frida

Har du lagt ner ellööööööö?

När ska vi ta en catch-up? kramis

2011-10-13 @ 09:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0