Nämeeen..


Leeeveer jaaag??

Jääämäään!

Här är jag!

Sen jag har kommit hem från turkiet så har jag inte känt för att blogga, inte alls faktiskt. Men ett litet hej får de bli nu..

HEJ!!

Jag lever på precis som innan, förutom att jag inte ser mig som singel längre.. stooora grejer. :) men är så himla kär i min kära turk!! Som det ser ut nu så ska vi försöka fixa så att han kan komma hit o hälsa på i tre månader. Han ska på intervju i Ankara den 2 november, sen dröjer det två veckor för svar. Men jag läser överallt att alla blir nekade turistvisum, då vi får hålla alla tummar vi har! :)


Bildregn från Turkey? Why not.. :)









































Ett litet kollage av tre UNDERBARA veckor!! :)


Kommentarer
Postat av: Frids

Ååhhhh vad jag har längtat efter dig!! Äntligen!

Fina bilder också, något som förgyller min annars ganska tråkiga jobbedag. Ses snart!! kramis

2011-10-24 @ 09:54:21
Postat av: cissi

Sååå fin du var på det fotot när du har din oranga klänning och ditt lockiga hår =)

2011-10-24 @ 11:43:28
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0